Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

alleboutique.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Returul de produse se poate solicita in urmatoarele cazuri

Clientul considera ca specificatiile de pe site (marime, culoare, model) nu i se potriveste – In acest caz puteti solicita schimbarea produsului cu un altul de aceeasi valoare sau cu valoare diferita (cu plata sau rambursarea diferentei) sau returnarea produsului (cu rambursarea integrala a sumei).

Produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie – Inainte de expediere, produsele xoxooutfit.ro sunt atent verificate insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. In acest caz produsul va fi inlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea, cu conditia notificarii in scris la adresa de email office@alleboutique.ro in termen de 48 de ore de la primirea acestuia.

Costul transportului pentru inlocuirea sau returnarea produselor defecte vor fi suportate de alleboutique.ro
Produs cu masura nepotrivita – In cazul in care ati comandat o marime sau model care nu vi se potriveste, il puteti schimba cu o alta marime sau model, notificand in scris acest lucru la adresa de email office@alleboutique.ro , taxa de transport aferenta schimbului fiind suportata de dumneavoastra.

NU SE SCHIMBA:

Produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Cum returnez un produs?

Daca ati comandat un produs pe care doriti sa il returnati si sa va rambursam contravaloarea, trebuie sa ambalati corespunzator produsul. In colet, intr-un email la adresa office@alleboutique.ro sau telefonic trebuie sa ne comunicati numele pe care ati plasat comanda si un cont bancar in care se poate realiza restituirea banilor. Contravaloarea sumei se restituie de catre ALLE BOUTIQUE DOAR PRIN TRANSFER BANCAR in maxim 14 zile calendaristice de la preluarea in conditii optime a returului. Returul se va trimite de catre dumneavoastra prin curier, la urmatoarea adresa: Calea Chisinaului, nr 29, Complex Comercial Egros, Stand F27, oras Iasi, judetul Iasi, destinatar: Alle Boutique, contact: 0745892579

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Produsele se returneaza in ambalajul original sau intr-un ambalaj similar acestuia.

In functie de comportamentul clientului ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.

NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII:

Pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).

COLETELE TRIMISE PRIN POSTA NU SUNT ACCEPTATE, decat cele trimise la adresa sediului prin curierat.